ofokuserad och sjuk

2015-02-21
14:46:33
 
En månad sedan sist. Jag är ledsen för det men mycket har hänt och jag känner inte suget till att blogga längre. Känslan kommer och går. Dagar som dessa är jag glad över att behållt bloggen, det är dagar som dessa jag bara vill skriva, skriva, skriva och aldrig sluta. Det kommer de dagarna också. 
 
Vad jag gjort den senaste månaden är helt ointressant. Sista året i nian som skulle vara det året jag jobbat mest har blivit till det jag arbetat minst med. Allt går bara sämre och sämre för mig känns det som och jag har gett upp hoppet om att höja mig i betygen. Engelskan går bara sämre och sämre samt att det känns som att jag inte har en chans till att höja mig i varken Teknik eller Svenska. Jag vet inte, jag känner mig helt ofokuserad på allt nu för tiden, jag är sjukt jävla trött på allt som har med skolan att göra så att vi nu har sportlov kunde inte kommit lägligare. 
 
Inte nog med det så har jag varit sjuk hela veckan men ändå har jag kämpat igenom dagarna i skolan ändå förutom onsdag då vi hade Muntliga Nationella, även om jag inte ville inse det då så har jag gjort det nu japp, jag hade feber den dagen vilket även fick mig att prestera ganska dåligt på Svenska NP och jag är bara så jävla arg på mig själv över det. Sist, när vi övade inför Nationella i det muntliga så gick det så bra, jag kirrade ett A till och med, nu ska jag verkligen vara glad om jag kommer upp till ett C för varken min hjärna eller Gud var på min sida under provet, fy helvete va dålig jag var och jag skäms somfan över det. 
 
Idag är det lördag och jag är fortfarande inte helt hundra i hjärnan, den är jävligt seg och hostan är hemsk. Jag får flera hostattacker och kan inte sluta. Snoret bara rinner ner och orken till att göra saker finns inte, helt ärligt detta är INTE något jag gillar just nu. Jag hoppas jag blir bättre SNART för jag tror inte jag kommer klara en till sömnlös natt då jag bara ligger och hostar och kallsvettas. 
 
Det enda positiva som faktiskt får mig att överleva vardagen är den kommande veckan, inte nog med att det är sportlov utan på tisdag tar jag bort min tandställning äntligen och på torsdag blir jag sexton! yey.
Under denna tiden som jag inte bloggat har jag sett om på One Tree Hill och även börjat kolla på en ny serie som heter The 100, om den är värd att fortsätta kolla på återstår att se eftersom jag tänkte sätta igång avsnitt två nu!
 
Något jag skulle döda för att få nu är sommar tänk er själva? sol, bad, ledighet, bra vänner, korta dagar och långa nätter - hur underbart? allt är så jävla perfekt på sommaren, jag vill uppleva sommaren 2014 igen, helst nyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0