Om veckan hittills

2015-01-15
19:03:08
En bild från jag vet inte när! 

Som väntat så startade skolan igång med en käftsmäll. Denna vecka med hemläxor i ämnerna Matte, NO, Tyska och Engelska! Jävlar vad man mår nu! 

Dessutom så är hela min kropp slut, kanske kör jag för höga vikter mot vad min kropp varit van med de senaste veckorna eller så är det helt enkelt att jag gnäller för mycket. Men träningsvärk från helvetet har jag då haft i hela kroppen denna vecka, något jag aldrig haft innan så nog kan det bero lite på det annorlunda schemat vi har nu. 

Sömn, ja visst har det blivit en del men inte alls på samma sätt som jag borde. Men jag känner ändå nu att jag börjar vrida tillbaka dygnet nu i varje fall så det är en fördel.

Det är åtminstone skönt att kommit in i de vanliga rutinerna igen, det är väl det ända positiva med att skolan börjat igen.
Imorgon är det fredag, vankas helg ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0