mer än halva sommarlovet har gått

2015-07-30
20:48:11
 
SOM NI MÄRKER så är jag inte alls aktiv här längre. Jag har inte varit det på flera månader och kommer förmodligen inte bli det framöver heller. Här är ett ställe där jag kan smyga in, skriva av mig ibland och sedan lämna eftersom det helt och hållet är min blogg och det känns så otroligt skönt.
 
Trots att vädret svikit oss totalt denna sommar så har jag ändå haft det så jävla gött på alla sätt och vis, jag är otroligt tacksam för de vänner jag har men även de nya jag lärt känna under denna lilla tid jag inte uppdaterat er så mycket. Vänner ger så mycket i vardagen och med bra sådanna så kan faktiskt vädret vara hur dåligt som helst och man fortfarande har roligt.
 
Hur som helst så ville jag även meddela att jag kommit in på det gymnasiet jag ville så i höst kommer Lilla My att börja i gymnasiet på Hotell och Turism-linjen, inte lite nervös alls! 
 
På tal om skolan så var det med tårar som jag gick ifrån kyrkan och lämnade klassen, mina fina kompisar som jag varit med i princip varje dag i fyra år. Klart man brister ut i gråt, de människorna har man ju tillbringat dagarna med mer än vad man gör med sin egen familj. Jag lyckades även plocka hem ett stipendium för intresset av mina SO-frågor under lektionerna, vilket jag inte alls hade räknat med så jag fick faktiskt gå upp o ta emot ett pris, haha. 
 
Även om jag nu har sommarlov så jobbade jag faktiskt i början lovet på ett kollo. Det var intressant, lärorikt och jag fick lära mig att ta hand om och få det ansvaret om över 100 barn - vilket resulterade till en VÄLDIGT trött tjej i slutet av dagen. Men kul var det ändå och jag är glad att jag fick det jobb jag fick eftersom jag vet folk som hade det värre. 
 
Jag skulle kunna skriva en bok om vad jag gjort under lovet, om framtiden och de sista dagarna i skolan men det skulle ta alldeles för lång tid och jag skulle tråka ut er ännu mer än jag redan gör med denna text. Därför avslutar jag nu här också hörs vi nästa gång jag känner för det. 
 
Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0