Lite nytt

2015-03-30
18:48:40
Bikiniöverdel 149:- på Cubus
Jeans 299:- på Gina Tricot
Mysbyxor 80:- på Lager 157
Klänning 150:- på Lager 157

Igår när jag tittade runt på internet så kände jag mig så otroligt shoppingsugen. Fick med mig pappa och hans tjej till Borlänge idag och fick med mig en hel del hem med! 

De svarta byxorna är ju så jäkla sköna, synd att de inte fanns i min storlek i grå eftersom det var 2 för 100. Men dum som jag är så tog jag bara ett par byxor iaf och betalade 80kr, jaja. Lött att vara efterklok.
Jeansen kändes behövda då jag inte har så många ljusa och det kan ju vara fint nu till våren. Även bikiniöverdelen var viktig då jag länge velat haft en ny och mina andra är nästan för små.

Till sist, klänningen. Såg den igår på nätet och blev kär direkt, klänningen var anledningen till att jag ville till kupolen eftersom lager 157 finns där och jag ville testa den innan jag köpte den. Till en början ville jag ha en marinblå men det fanns ej i min storlek plus att jag nu nog ska ha denna vita till skolavslutningen, skönt att ha ett plagg avklarat inför skolavslutningen i varje fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0