run bitch

2015-03-28
17:32:07
Dagens känslor har gått i vågor. Som en berg och dahlbana ungefär. Ibland är jag glad som attan men sedan kan humöret direkt övergå till att jag bara vill gråta. Faktum är att jag idag lyssnade på gamla låtar av 1D och att veta att Zayns röst inte kommer sjungas med de andra igen gör mig så ledsen att jag bara inte kunde hålla tårarna inne.
 
Därför var det så jävla välbehövligt att ta en springtur och rensa både tankar och själ en stund med en bra vän. Dessutom är jag stolt över mig själv som höll samma takt ungefär hela hammardammen. Innan har jag tagit små gåpauser ett flertal gånger men denna gång höll jag i! Jajemen. Tur man har en trogen vän som Max som hängde med mig ut idag och även höll min takt med mina små ben då jag vet att han kunde sprungit mycket snabbare med större kliv då hans ben är flera dm längre än mig! haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0