vår i mars

2015-03-22
09:29:02
 
Jag kan ju inte ha varit ensam om att ha älskat vädret de senaste två veckorna typ. Solen har skinit och himlen har varit alldeles blå, helt underbart! Jag hade precis bytt ut mina halvt vinterskor till mina slitna, låga converse och även bytt till en tunnare jacka när självklart snön bröt ned. 
 
Jag och Max som precis skulle ha börjat cykla till skolan. Jaja, Conversen får väl vänta ett tag till och jag får förflytta sakerna i min ficka till min vinterjacka ännu än gång. 
Egentligen är jag inte förvånad, månaden är ju fortfarande mars. Men jag kan bara inte bärga mig tills våren kommer på riktigt, vi går bara mot bättre tider just nu - sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0