om ni bara visste

2015-05-16
12:34:30
 
Jag säger då det.. Dessa senaste veckorna jag inte bloggat har det hänt så otroligt mycket. 
Det har hänt saker som fått mig känna mig trött, stressad, rädd, ledsen men för det mestadels lycklig. Så jävla lycklig. 
I skrivande stund så ligger jag i sängen, klockan närmar sig halv ett och jag ska snart ta bussen till Elin. Det är så mycket jag vill dela med mig av till er men som jag absolut inte kan berätta. Jag vill kunna berätta varför jag är så otroligt lycklig, men behöver jag säga mer än Gadam? Det är helt sjukt hur ett par kan göra mig så lycklig! Att se sin bästavän lycklig gör mig ännu mer lyckligare än vad jag redan var, kan jag lova!
 
Något jag däremot vill dela med mig av är att i onsdags, när långhelgen började, åkte jag, Gabbi, Elin och Elins mamma till Stockholm, bodde på hotell och gick på 5 Seconds Of Summer, så underbart bra konsert och jag var så lycklig. Dagen efter så åt vi god hotellfrukost och sedan shoppade vi, med mig hem fick jag ett par vita hederliga Converse och även en långklänning. 
Jag taggar ännu mer shopping då vi ska till Stockolm igen nästa vecka och gå på grönalund, shoppa och gå på muséeum med alla nior. Ser fram emot det skapligt mycket!
 
Dessutom så är skolan snart över, sommaren närmar sig och jag kan inte vara lyckligare. Är det något jag älskar så är det veckorna innan sommarlovert i skolan, allt är så härligt och känslan är obeskrivlig. Vad som dock gör mig ledsen är att veta att efter sommaren så kommer jag inte komma tillbaka till min störda klass längre, utan då sitter jag i skolbänken på gymnasiet med en ny klass och förhoppningsvis nya vänner, nervöst!
 
Men nu ska jag sluta skriva, ta med mig mitt glatta humör och klä på mig. Nu väntas en tjejkväll med de som gör mig lyckligast, Elin och Gabbi. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0