the last song

2012-07-15
13:07:35
The last song -  En film som spelades in 2009 & hade premiär 2010. Miley Cyrus har den största huvudrollen & hennes IRL kille är också med och tar stor del av filmen, Liam Hemsworth. En skitbra film, Så om ni inte sett den redan, är det ju ett måååste att ni tittar på den! allvarligt.
 
Handling; Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York city till North Carolina, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, speciellt hennes pappa. En dag så beslutar hennes mamma att Ronnie och hennes lillebror ska få komma och bo hos deras pappa den sommaren, Ronnie tycker det är hemskt till en början.. Men sedan mött hon ju den rika, snygga och perfekta William "Will" Blakelee.
 
Vad tyckte jag? - Ska jag vara ärlig så var dendär filmen den mest känslosamma men ändå så braá film på samma gång, allt i filmen är så himla bra. Jag grät redan efter 14min på den. Kan kolla om och om igen, och tröttnar aldrig! dedär är klart en av de bästa filmerna jag sätt!  
Betyg; 10/10!! 
 

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: Tack så hemskt mycket My!

2012-07-15 @ 15:55:30 - http://juliaasliv.blogg.se
Postat av: Agnes

den vill jag se!! :D

2012-07-15 @ 18:10:18 - http://agnesmalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0