SVAR på frågestunden

2012-11-04
21:05:07
Vem/vilka är dina bästavänner?
Mina bästa vänner är Moa,Ida och Gabriella.  
Vilken vän har du känt längst och fortfarande har kontakt med?
- Det är nog Emma
Har du några bästa killkompisar?
- Absolut att jag har! David,Linus och Hampus! :D
Hur många syskon har du?
- Ett syskon har jag!
Vem var din senaste kille?
- Linus
Varför tog det slut?
- För att jag inte gilla han mer :P
Vad tycker du om Justin Bieber?
- Snygg,snygg,snygg och snygg
Har du pojkvän?
- nääj ! :D
 
 
Vad vill du bli när du blir stor?
- Det vet jag inte riktigt än.  Jobba inom matbranchen kanske ;) Nej men som typ stylist/egen designer typ. Kan även tänka mig att jobba med barn!
Hur många barn vill du ha?
- Inga alls.  Fast om jag skulle skaffa det vill jag ha runt 2-3 så att det första barnet inte blir så ensam ;)
Vad ska du välja på gymnasiet/ vad går du i?
- Jag går inte på gymnasium än, och det är typ 2 år innan jag ska dit också, så jag har inte ens tänkt på det! :)
 
Vem är din favorit i 1D?
- Min favorit är och har alltid vart Liam.  Fast egentligen har jag ingen sådär favorit för jag älskar alla lika mycket, men eftersom Liam är "min" som jag och mina kompisar säger så lär det bli honom! :D
Hur länge har du lyssnat på dom?
- Jag har lyssnat på dom ända sen jag fick höra "What makes you beautiful" för första gången. Kanske börja lyssna på dom förra året eller något! :) 
Favoritlåt av One Direction?
- Har två favoriter, och det är LWWY (Live While We're Young) & WMYB (What Makes You Beaautiful)
 
Äpplen / bananer?
- Äpplen tror jag!
Vart skulle du helst vilja resa, London eller Paris?
London :D
Rosa/Blå? 
- Blå
Tuggummi/Klubbor? 
- Tuggummi

Mjölk/Vatten? 
- Vatten
Dator/Mobil?
- Mobil
Justin Bieber / One Direction?
- ONE DIRECTION utan tvekan!
Äpple /Päron? 
- Äpple
Widerstedt /Jockiboi?
- Jockiboi ;)
 
Favorit parfym? 
- Britney Spears parfym

Dröm resa?
- Min drömresa, hmm.. Åka till ett annat land och gå på 1Ds konsert skulle vara en riktig dröm.
Vad har du gjort sen vi hördes av sist? En liten recap för mig och andra läsare som har missat massor;)
- Hihi, jadu.. Jag har inte gjort så mkt.. mest gått i skolan! bara det gamla vanliga ;)
Skulle du vilja rida på en kamel?
- Jaaaaa! fan va kul
Sminkar du dig? 
- Nej det gör jag inte. Fast jag brukar färga ögonbrynen! :)
Såg förut att du läste fridatidningar, vad är det du läser först när du får tidningen? :D
- Det första jag bläddrar fram till är alltid fråga Kim och Johanna, eller Jenny som hon heter nu!
- Favoritgodis?
- Choklad och PEZ!
-Vad tycker du om döden?
 - Jag tycker döden är skitläskig, är asrädd för den rent ut sagt.
 Favoritmat?
- Min favoritmat lär nog va grillat kött med potatisgrattäng, bea och sallad!
Favoritblogg?
- Har ingen favorit precis, Men Annica och Marcelos bloggar läser jag rätt ofta (dom från BB)
Vad är ditt besökarrekord?
- Öhm.. ligger och tänker på om det var denhära blogg eller den förra som jag hade över 1000 besökare en dag. Jag tror faktiskt att det var denhär! Eller nej, blev osäker nu. Men mellan 600-1000 hade jag en tid då jag va väldigt aktiv med kommentarer och inlägg och allting :) 



Tjejen som hade roligast/bästa kommentarerna är Johanna! Och hon hade två frågor som jag gilla extra mycket, och de är domhär ↓
Om du bara fick välja en maträtt resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
- Oj,, sjukt svårt eftersom jag älskar mat. Men skulle nog va makaronesallad, gud vad gott.. Dee får man aldrig nog av!
Lyssnar du helst på musik i hörlurar eller högtalare?
- Asså det är ju olika beroende på vilka man är med osv.  Men jag gillar hörlurar mest och det är det jag använder mig utan mest. 
 
Kika in på Johannas fina blogg genom att klicka >HÄR<
 

Tack så mkt för alla frågor, kul att ni frågade så mycket! Kram

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Tack snälla!

2012-11-04 @ 21:08:13 - http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ja verkligen!
tack detsamma :)

2012-11-04 @ 21:29:14 - http://liindstrand.blogg.se
Postat av: rebecka

tack snälla du :)

2012-11-04 @ 21:34:18 - http://sandrarebeckaberg.blogg.se
Postat av: Johanna [foto]

Vilka bra svar, kul att du gillade mina frågor också! :D

2012-11-05 @ 17:50:09 - http://johannafyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0