it's friday tomorrow!

2012-10-25
19:38:55
Hahaha såå söt!
 

Klockan är halv 8, och jag ligger i sängen.   Ärligt talat så tänkte jag faktiskt ligga kvar här och bara sätta på  någon film på dreamfilm.se som jag kan kolla å ikväll.  Känner mig trött ikväll, riktigt trött. Känns som om jag inte har sovit som jag ska hela veckan och att jag vaknat var och varannan halvtimme, vet inte va de är.. Men något lär det ju vara. Dessa jävla sömnproblem har gjort mig helt slut som människa varje dag, men har ändå inte kunnat somna om kvällarna, och de slutar med att jag ligger med världens huvudvärk. 
Iallafall, imon är det fredag och för mig blir det även lov, älskade höstlov! 
 
Nu ska jag inte skriva mer, men lära skriva av mig lite kände jag.   
Imon ska jag ju som sagt dra ut tänder på eftermmiddagen, så kan ske inte blir så mkt uppdatering imorgon, men vi får se.  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0