tipsar - ted

2012-10-28
22:41:02
Ted - En romanstisk komedi från 2012. Riktigt bra var den, jag rekommenderar den för alla ni där som har humor. Fast kulle kanske inte rekommendera den för 7åringar precis eftersom det kanske är vissa scener som är lite "snuskiga" eller vad man säger.. Eller den är nog från 11 år förresten? aja vet inte.. Kul va den iallafall!
 
Handling -  John Bennett, en vuxen man som måste hantera sin älskade teddybjörn som blev levande till följd av en önskning när han var barn, och som vägrat lämna hans sida sedan dess. Båda har en stark vänskap som nu måste testas när Lori, Johns flickvän, vill utveckla sitt förhållande.
 
Vad tyckte jag? - Jag älskade filmen ärligt talat. Skrattade mig nästan genom hela filmen, utom dom delarna så jag satt och grät till.  Filmen var både rolig och sorglig, men ändå lite spännande tycker jag. Det finns en gubbe med där, med ett fettobarn som vill ha teddy till varje pris som är jävligt läskig faktiskt, man ryste genom hela kroppen (och då är det inte på ett bra sätt) så fort han kom fram. Usch så läskig!  Men annars tyckte jag om hela filmen, det var en kärlek,komedi och lite spänning med samtidigt, och de gillar jag! haha och ted är ju såå sööt!  
 

Betyg - 10/10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0