this is us

2013-08-22
21:38:45
Roses And Sunshines - 1d | via TumblrTumblrOne Direction: This Is Us | Official Movie Site | Sony Pictures
TumblrOne Direction| Tumblrcan't wait... | via Facebook
 
Just nu känner jag mig världens lyckligaste. Inte nog med att 1D kommit ut med deras This Is Us. Jag, tillsammans med Ida och Gabbi ska gå och se filmen på premiären. Kan ni förstå vad glad jag är? Onsdag nästa vecka smäller det! Just nu känner jag bara att ilska inte ens är något som existerar. Vid detta tillfälle kan jag bara inte vara arg. Kan ni gissa vilken härlig känsla? Jag har väntat i flera månader på att denna film äntligen ska släppas på bio och vi fick äran att hinna förhandsboka biljetterna, och det bästa är att vi fick platser nästan i mitten, vilket betyder att vi ser superbra. Jag är så nöjd, så lycklig och så glad. KAN BARA INTE VÄNTA. ÄR SÅ TAGGAD! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0