HISSAR - FRIDA!

2013-01-23
13:27:00
 
Måste bara HISSA Frida - tidningen alltså. Det är nog (enligt mig) den bästa tidningen som någonsin uppfunnits, seriöst. 
Har prenumenerat på frida i flera år nu och jag är fortfarande helt fast i den tidningen, det är liksom månadens höjdpunkt skulle man ju lätt kunna säga.   Satt och räknade en kväll här då jag inte hade något bättre för mig, och jag kom fram till att jag hade 61 fridatidningar. Haha! JAG HISSAR FRIDA STORT! :D 
 
För er som inte vet så är FRIDA en av sverigest största tjejtidningar och i den står det allt en tonårstjej behöver veta. 
Allt från killar,sex och kärlek till kompisar,mode och kändisskvaller. 
I varje tidning brukar det även finnas horoskåp och noveller. Det är mycket tips av alla olika slag och det står det mesta en tjej behöver veta faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0