dagen innan

2014-12-23
21:48:05
 
Känslan man har dagen innan julafton kan ju ändå vara den bästa känslan. Att veta att dagen därpå är dagen man väntat på i ett helt år, äntligen är kommen, är ju helt galet! På riktigt så känner jag fortfarande mig som ett litet barn som bara väntar på att få öppna sina julklappar.
 
Denna jul tillbringar jag med släkten på mammas sida. Jag vaknar upp, äter frukost med pappa & familjen sedan runt tolv kommer mamma och hämtar upp mig då vi åker vidare till mormor där lite släktingar finns på plats. Jag är SÅ taggad och jag ser fram emot en trevlig kväll med saknade människor med god mat, julklappsöppning och Kalle Anka. Åh! läängtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0