en kväll jag sent kommer att glömma

2014-12-12
17:24:40
 
Under veckorna jag ej bloggat så har jag faktiskt haft fullt upp med träning, skola och vänner. Prov efter prov har kommit upp men idag har jag gjort mitt sista prov innan jullov (!!), världens lyckligaste är jag som faktiskt ansträngt mig som bara attan denna termin, jag är faktiskt glad över min insats denna terminen! 
 
Nu till något helt annat. Igår var det danskväll för alla 9:or och detta var en kväll jag o mina vänner sett fram emot mycket. Det var så kul och lika som nobelfesten förra året så var alla jättefina. Grabbarna var riktigt snygga i sina kostymer/skjortor medans vi tjejer var supersöta i våra klänningar. 
 
Kvällen bestod av mingel, foton, mat, snack, skratt, svettningar och framförallt DANS. Jag har aldrig dansat så mycket som jag gjorde igårkväll och fyfan vad svettig jag blev, tackar gud för Gabbis puder på mig som gjorde att jag inte såg flottig ut i ansiktet, haha! 
 
Kort sagt så var kvällen helt otroligt rolig och detta är verkligen en kväll jag kommer lägga varmt om hjärtat. Jag var lycklig exakt hela tiden och det var en sådan otroligt skön känsla, dessutom var det ju SÅ roligt att dansa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0