Terminsbetyg HT 2014

2014-12-19
15:25:53

Alltså visst är jag nöjd med bokstäverna på mitt papper, men vissa saker känner jag bara att jag kunnat göra bättre. Som svenskan till ett exempel, där skulle jag kunnat lägga ner mer tid på mitt tal som tyngde ner hela betyget till ett B där jag istället kunnat fått A, även musiken tycker jag att jag förtjänar högre då jag deltagit aktivt i alla moment under hela terminen o gjort allt det man ska? Aja, det är som det är o jag har ju ändå en termin kvar!

Sedan är jag irriterad somfan över att det står att jag har ogiltig frånvaro i 0,67h då jag enligt min engelskalärare "inte lämnat in min iup i tid" när jag i själva verket har det! Det roliga är att hon inte ens nämnt något till mig om att lämna tillbaka uppgiften, kanske för att jag redan har lämnat in den? Dumb ass motherfucker, blir så irriterad på saker jag gjort då jag kommit i tid till varenda lektion dessa 10 åren under hela min skoltid, lol. 

Ett magpass blev det när vi alla slutade kl 11. Därefter gick jag hem, åt o duschade o sen somnade jag i säkert 2h, så skönt o välbehövligt!

Äntligen är det lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0