en bra dag

2014-07-25
22:55:32
 
 
Dagen började helt okej. Klockan 11 for jag och familjen iväg till Edsken, väl där lade vi oss i solen och konstigt nog så lade jag mig inte i skuggan en endaste gång! Måste vara rekord då jag hatar solen, haha. Vi badade och låg mest & fikade tillsammans med min faster som också kom, vilket var kul att träffa henne eftersom vi inte ses så ofta då hon vanligtvis bor i Stockholm. Efter fem timmar på stranden gav vi upp, packade ihop våra saker och åkte hem igen. Jag duschade och kollade klart på avsnittet av Lost som jag började titta på imorse men aldrig hann klart att se. 
 
Vid sjutiden mötte jag upp min saknade bästavän Linus och vi tog oss en sväng ner till Time och köpte glass (köpte glass uppe vid edsken också, så åt två glassar på en dag, ajaj) därefter fick vi brist på vad vi skulle hitta på och bestämde oss helt spontant till att gå och spela minigolf! Trots att jag var stensäker på att jag skulle ta hem vinsten denna gång så förlorade jag självklart med ett mångtal poäng och det är nästan pinsamt hur dålig jag är på minigolf, haha. Som tur är var det bara Linus och det var otroligt kul att bara umgås med honom, vi har ju trots allt inte varit mer varandra under hela sommarlovet trots att vi bor grannar, konstigt nog. 
Efter våran rundtur på minigolfbanan så bestämde vi oss för att dra till gymmet, och så blev det! Väl där körde vi lite allt möjligt, jag kände mig nöjd när jag gick däriifrån i varje fall och det är väl huvudsaken antar jag. 
Kom hem runt halv tio någongång igen, hoppade direkt in i duschen och här sitter jag nu. Jag äter min onyttiga jävla chokladpudding som jag hittade i kylskåpet och till den så äter jag en god liten fruktsallad bestående av mina två favorit-sommarfrukter, melon och nektariner. 
 
Jag vet inte riktigt vad kvällen erbjuder. Kl är snart elva och jag har en känsla av att jag kommer sova gott inatt i alla fall, och det kan jag tacka min kära vän Linus för då han alltid vet hur han ska göra mig på bättre humör!
Imorgon är det lördag och som det ser ut nu så kommer jag spendera den med Gabbi, very funny :)
 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte Linus ditt ex? Hur kan du vara vän med honom?

Svar: lol
My Wesström

2014-07-26 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0