kortare hår

2014-05-03
11:23:13
Igår tog jag och Gabbi bussen hem till min mamma då jag hade klipptid hos Annette. Jag hade beslutångest om jag skulle göra om håret helt eller om jag bara skulle klippa av det lite grann. Jag älskar verkligen att ha långt hår då det är betydligt snyggare än kort hår på mig, tycker jag. Men samtidigt blir jag så otroligt trött på det, det är så otroligt jobbigt att sköta om det bra och platta det varje morgon, därför så blev det uteslutningsmetoden och jag övervägde att klippa det ganska mycket kortare. Ungefär lite mer än 1 decimeter blev det och håret mitt har nog aldrig mått bättre! gud så slitet det var. Vad jag dock glömde var att ta en bild innan jag klippte mig, så dum och glömsk som jag är, dock gjorde jag det på ett annat sätt och letade reda på ett par gamla bilder på mig som visar hur långt det var innan. 
 Efter en klippning brukar jag alltid må dåligt över att håret blivit så kort, men nu är det tvärtom! Jag är supernöjd med mitt "korta" hår och det känns otroligt skönt också. För en gång skull blev jag alltså nöjd efteråt, kanske var det för att jag ville ha det kort denna gång ..? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0