Hallonbåtsflyktingen

2014-11-09
11:36:02

Igår på förmiddagen samt hela eftermiddagen kan ha varit den segaste på väldigt länge, jag skulle åkt med vänner på bio men dom envisades med att se skräckfilmen Ouija så dom fick helt enkelt åka utan mig. Istället satt jag på badrumsgolvet med pappa och glodde på han när han skruvade med handfatet, kul liksom?

Nej, då på kvällen tyckte Lena att vi skulle hitta på något så vi övertalade pappa att gå på bio, sagt som gjort. Dock blev det en väldig kris eftersom bion vi ville se endast gick i Borlänge så det blev att hoppa snabbt in i bilen då vi på en timme lära vara på plats, men vi hann precis i tid till hallonbåtsflyktingen och faktiskt så var den ganska rolig, den var bra!

Kärlek till familjen igår som gjorde min sega dag lite bättre faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0