femtio nyanser av frihet

2015-04-16
21:10:14
 
De som känner mig vet att jag är obsessed med dessa Fifty Shades-böckerna och jag läste ut tvåan på bara några dagar under lovet. Nu har skolan dragit igång igen så jag har inte haft så mycket tid till att läsa. Denna boken beställde jag och fick hem någon gång under förra veckan och har nu kommit lite mer än halvvägs. Jag tänkte nu lägga mig ner och ta det lugnt, läsa ett kapitel och bara slå bort tankarna lite. 
 
Nationella provet i kemi idag gick sådär faktiskt. Visst hade jag vetat om att NO skulle bli en utmaning, men ändå så kändes det helt okej. På provets gång så svarade jag på allt men jag vet att nu i efterhand så hade jag kunnat gjort några saker annorlunda, dessutom så satsar jag inte på något A i Kemi heller direkt. 
Nästa vecka fortsätter NP och då i Engelska *suck*. Det må bara vara under några timmar, men att sitta intensivt under dessa omständigheter och med hjärnan i full gång hela tiden är fan jobbigt och tar på krafterna mer än vad man kan tro. Huvudet dunkar efteråt och man känner att man inte orkar något alls. Hur ska jag klara fyra till sådanna prov?
 
Jaja, sluttänkt för idag. Jag är bara så jävla sjukt irriterad på alla dessa förbannade jävla Nationella prov. Jag vill S-P-Y på dem. Så sjukt jävla onödiga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0