nyårsafton

2015-01-02
00:36:03
 
Gårdagen på nyårsaftons morgon började med att jag vaknade upp i lillstugan hos mormor som jag åkt till dagen innan, där låg jag och tog det lugnt ett tag innan jag gick in till huset där lite av släkten befann sig. På dagen så var vi ute på sjön mestadels då vädret faktiskt var ovanligt fint.
 
Runt fyratiden skjutsade morfar mig och Eric till Hofors igen där jag skulle handla & kusinen skulle hem, efter det var det bara att åka vidare till Gabbi där jag tillbringade natten med hon o Elin. Där spelade vi Wii, åt god mat, lyssnade på låtar som fått oss mått bra detta år, berättade vad som varit bäst gentemot sämst med året och bara mådde bra, precis som vi alltid gör i varandras sällskap.
 
Maten Chia lagade var brillierande god som bestod av kyckling, vitlöksbröd och potatisgratäng & sallad till det samt att efterätten av fruktsallad o glass satt inte helt fel heller. Dock åt vi vääldans massa godis o chips både under kvällen och nu på morgonen när vi vaknade så jag är fortfarande helt svullen! haha.
 
När vi vaknade runt 12 så såg vi en film som hette Plastic som var grymt bra faktiskt! Det var lagomt mycket action för mig som inte alls gillar sånna filmer egentligen!
Jag tog fyraburren hem och chillade ett tag för att kl åtta gå på bio igen, andra gången denna vecka, filmen vi såg idag hette Micke och Veronica som enligt mig var jättebra! Mer om detta i nästa inlägg ;) I varje fall så var det gött med lite egentid med far min, när stunderna väl kommer så är det bara att ta vara på dom!
 
Nu önskar jag alla er en god fortsättning på 2015 och hoppas att erat år blir ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0